2009. március 2., hétfő

Milyen csatornán jut el hozzánk az információ?


Pintér Robert blogján és a BrandTrend weboldalán olvashatunk egy kerekasztal beszélgetésről, ahol jelen voltak többen is a média képviseletében. Leginkább arról szólt a beszélgetés, hogy mind az újságok, mind a tévések, hogyan tudják felkelteni az emberek érdeklődését. Az internet segítségével sokkal több és színesebb kínálatot tudnak nyújtani, de ahhoz hogy ez szakszerűen és napra készen működjön, ahhoz sok befektetésre van szükség, akár a pénzt, akár az időt és energiát (értsd: munkaerő) nézzük. Lehet csinálni online híradót (például olyan bejátszásokat nézhetünk meg egészben, amiket a TV-ben a szűkös műsoridő nem tett lehetővé, hogy egészben levetítsék), vagy újságírók blogokat írhatnak, de például a Népszabadság is gyárt videókat. Vagyis egymás területeire is áteveznek a médiavállalatok. Kérdés, hogy ennek milyen sikere van, lehet...

Sok-sok lehetőség van, de hogy ezt minél gazdaságosabban, hogy lehetne kihasználni, azt még nem tudják. Mert az online látogatok száma a hagyományos fogyasztókéhoz képest kicsi. Ezért nem lehet rájuk építkezni, mert nem érné meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése